.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز جشنواره فیلم فجر در گلستان

بيست و هشتمين جشنواره بين المللي فيلم فجر در استان گلستان با اکران فيلم خارجي "کابوس" شامگاه سه شنبه در سينما "عصر جديد" گرگان آغاز شد.

در اين مراسم معاون سياسي امنيتي استاندار، مسئولان استاني و شماري از هنرمندان و اهل قلم استان، حضور داشتند.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان در اين مراسم گفت: فيلم هاي جشنواره فجر در کشور از بين بيش از 81 اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره انتخاب شده و امسال شاهد آثار برگزيدهاي هستيم که در بخش هاي مسابقه، بين الملل، جانبي و بخش خارج مسابقه اکران مي شود.

دکتر"غلامرضا منتظري" در ادامه با اشاره به برگزاري جشنواره بين المللي فيلم فجر همزمان با تهران در چند استان و از جمله استان گلستان افزود: در راستاي اجراي عدالت فرهنگي و سياست تمرکز زدايي وزارت ارشاد، امسال توفيق ميزباني جشنواره فيلم فجر نصيب استان شده است.

وي در ادامه يکي از ويژگي هاي جشنواره بين المللي فيلم فجر در استان را انتخاب فيلم برتر از نگاه مردم دانست و تصريح کرد: پس از اکران هر فيلم از تماشاگران نظرسنجي صورت گرفته و پس از جمع بندي نهايي ، در اختتاميه جشنواره فيلم هاي برتر از نگاه مردم معرفي و مورد تقدير قرار مي گيرد.

مدير کل ارشاد گلستان با اشاره به ديگر ويژگي هاي جشنواره فيلم فجر در استان ادامه داد: در اين جشنواره داوري آثار در استان انجام مي شود.

به گفته دکتر منتظري، آثار توسط چند چهره شاخص در حوزه کارگرداني و بازيگري مورد ارزيابي و انتخاب قرار مي گيرد و در مراسم اختتاميه ، از پنج چهره سينمايي منتخب تقدير مي شود.

وي همچنين با اشاره به برگزاري جشنواره فيلم فجر در دو منطقه از استان يادآور شد: براي بهره گيري ساير هم استاني ها از فيلم هاي جشنواره فجر در استان ؛ اين جشنواره علاوه بر گرگان در شهرستان گنبدکاووس نيز اکران مي شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود از تخفيف فروش بليت فيلم هاي جشنواره فجر براي هنرمندان، دانشجويان و دانش آموزان استان خبر داد و اضافه کرد: جشنواره بين المللي فيلم فجر در استان گلستان تا روز هفدهم بهمن ماه ادامه دارد.

مدير کل ارشاد گلستان افزود: مراسم اختتاميه جشنواره با حضور معاون سينمايي وزارت ارشاد در روز بيستم بهمن ماه برگزار مي شود.

دکتر منتظري همچنين در اين مراسم از تلاش هاي حوزه هنري گلستان در برگزاري اين جشنواره در استان قدرداني کرد.

در بيست و هشتمين جشنواره بين المللي فيلم فجر در استان گلستان، 20 فيلم ايراني و شش فيلم خارجي در دو سينما "عصر جديد" گرگان و "هجرت " گنبدکاووس اکران مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.